ساخت تیزر
 
برای ساخت تیزر موفق، قدم ابتدایی تهیه فیلم نامه قوی و موثر می باشد. گرفتن بهترین نتیجه منوط به داشتن فیلم نامه قوی است، و فیلم نامه قوی هم در مورد Promotional teaser به فیلم نامه ای اطلاق می شود که به هیچ عنوان به حاشیه نپردازد. زیرا مخاطبان عام ترجیح میدهند ذهن خود را بیش از چند ثانیه درگیر دیدن تیزر تبلیغاتی و تلویزیونی نگه ندارند، به همین دلیل پرهیز از گزافه گویی و شاخ و برگ دادن به فیلم نامه جزو اصول اولیه ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد.

تیزر ویژه رامونیک !!!

رامونیک با در نظر گرفتن موضوع شیوع کرونا پیشنهاد ویژه برای کسب و کارهایی دارد که میخواهد به صورت حرفه ای دیده شوند . رامونیک با به کارگیری طراح های سه بعدی و جلوه ویژه کار و موسیقی دان ها و گویندگان حرفه ای برای شما تیزرهای حرفه ای و بروز با بکار گیری تکنولوژوی های بروز دنیا جهت شبیه سازی سه بعدی خدمات شما تیزر های تبلیغاتی واقع گرایانه و بدون حضور کادر فیلم بردار و هزینه بسیار بالای فیلم برداری و با شبیه سازی محیط کسب و کار اولین قدم را در ایران برای ارتقاع نوع تبلیغات کشور برداشته است که کسب و کار خود را با هنر رامونیک همیشگی کنید و یک کار خاص و نو برای کسب و کار خود رقم بزنید.


ساخت فیلم صنعتی

 

فیلم صنعتی از عوامل تاثیر گذار و مهم ارتباطی در کسب و کار و تبلیغات می باشد، همچنین برای معرفی برند یا محصول می توان به ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی (Industrial film) اشاره نمود. تولید فیلمهای صنعتی وفیلم تبلیغاتی جذاب می تواند تاثیر زیادی بر روی توسعه برند، همچنین موجب افزایش فروش شود. از کلیدی ترین راهبرد های پیشرفت می توان به تیزر تبیلغاتی و تیزر صنعتی اشاره نمود. مدت زمان کوتاهی که می توان برای تولید کلیپ صنعتی در نظر گرفت بین 20 الی 60 ثانیه می توان در نظر گرفت.

عوامل تاثیر گذار ساخت فیلم  و تیزر بر مخاطب :
1.تجربه و تخصص لازم در تولید فیلم 2.ایده پردازی و خلاقیت برای جذب مخاطبین 3.خلاقیت و کیفیت انتقال پیام در کوتاه ترین زمان به مخاطب 4.استفاده از تکنیک های مدرن و بروز جهت نورپردازی 5.استفاده از افراد حرفه ای و متخصص در ساخت فیلم 6.مونتاژ حرفه ای به همراه جلوه های ویژه

تیزر تبلیغاتی کلاس اقتصادی :

این مطلب یک حقیقت انکارناپذیر است: شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام راهی ارزان‌تر و موفق‌تر از تلویزیون برای بازاریابی هستند.

سازمان‌ها و شرکت‌ها هر روز و هرساعت تلاش می‌کنند در اینستاگرام بیشتر دیده شوند و زنجیره ارتباطشان با مخاطبانشان قطع نشود. این تنها به این دلیل است که آن‌ها می‌توانند مردم را در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام بسیار بیشتر و کم‌هزینه تر از سایر رسانه‌ها (مانند تلویزیون و رسانه‌های محیطی) تحت تاثیر قرار دهند و وادارشان کنند تا محصولات و خدمات آن‌ها را خریداری کنند.

به اطراف خود نگاه کنید! هر روز برندها، سازمان‌ها و شرکت‌های بیشتری از ویدئو برای ارتباط با مخاطب خود استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از ویدئوی تبلیغاتی با بازار هدفشان رابطه ای گرم و صمیمی ایجاد می‌کنند که پیش از این و با ابزارهای تبلیغاتی سنتی ممکن نبود. بسیاری از شرکت‌های صنعتی، بازرگانی و تخصصی که مخاطب عمومی ندارند هم روزانه تماس‌های بسیاری از مشتریان جدید را از طریق اینستاگرام دریافت می‌کنند. باور داشته باشید یا نه این یک حقیقت انکارناپذیر است: مخاطب شما از هر قشر و صنفی که باشد در اینستاگرام حضور دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فرم ورود به سایت