لوگو موشن سه بعدی به همراه آهنگسازی لوگوی موزیک

لوگو موشن و کاربرد آن در ویدیو های تجاری

  • لوگو موشن در واقع تلفیقی از صدا و المانهای گرافیکی است ولی اینبار هدف فقط لوگو و آرم تجاری شماست که باید به خوبی لوگوی شما را به سبک زیبای موشن گرافیک به نمایش درآورد. که البته تکنیک ها و نوع های مختلفی دارد که برند شما را به شدت زیبا می کند. کاربرد این ویدیو در واقع یک نوع برند سازی است که  می توانید آن را در اول و آخر ویدیو های خود (اینترو) و همچنین در میان ویدیوها استفاده کنید. حتی برای کسانی که کانال های تلگرام و ویدیویی مثل آپارات دارند، بسیار مفید باشد. ما انیمیشن لوگو شما را با ایده ای جالب با فرمت ویدیو چند ثانیه ای تحویل می دهیم.

لوگو موشن فلت

این سبک از ویدیو لوگو را بصورت تخت و ساده اجرا می کنیم، که البته طرفداران زیادی دارد و سادگی آن زیبایی خاصی دارد که می توانید این لوگوی متحرک را بین ویدیو ها و شروع کلیپهایتان (اینترو) استفاده کنید.

لوگو موشن سه بعدی

در این سبک لوگوی شما را بصورت سه بعدی نمایش می دهیم که البته این سبک با تنوع بالایی همراه است و بزرگ نمایی برند شما را به خوبی اجرا می کند. نمونه لوگو موشن های ما را حتما ببینید.

فلت

کلاس اقتصادی
هزار تومان 119 بین 10 تا 30 ثانیه
  • قالب آماده
  • کیفیت مناسب شبکه های اجتماعی
  • با قابلیت اصاح
  • زمان ساخت : 3 روز
  • دو کیفیت خروجی
اقتصادی

فلت

حرفه ای
هزار تومان 540
  • کیفیت اچ دی HD
  • دو بار قابلیت اصلاح
  • زمان ساخت :4 روز
  • طراحی زیبا و خاص مربوط به شما
  • ویرایش نامحدود
خوب

سه بعدی بعدی پیشرفته

برندینگ
هزار تومان 1/200
  • ایده خلاقانه و خاص
  • طراحی کاراکتر و لوکیشن
  • زمان ساخت 10 روز
  • خروجی با سه کیفیت دلخواه
  • دارای 5 طرح اولیه
حرفه ای

طراحی لوگو موشن یا لوگو متحرک زیر شاخه ای از حوزه طراحی گرافیک می باشد که قواعد اصولی گرافیک را در یک محیط متحرک سازی انیمیشن گونه و یا یک محیط تولید برنامه ای تلویزیون و یا هرگونه وسایل دیگر دیداری درحال حرکت و گذران از راه بکاربردن تکنیک های انیمیشن و پویا نمایی یا سایر تکنیک‌ها و جلوه های دیگر سینمایی ، به کار می‌برد و معمولا هدف آن تاثیر گذاری بیشتر و یا جذب مخاطب بیشتر برای لوگو و نهایتا برند می باشد .

در بحث طراحی لوگو و موشن گرافیک میتوان بعنوان نمونه از علایم متحرک و نقوشی که بعنوان تیتراژ یک فیلم یا صحنه های آغازین یک برنامه تلویزیونی ، آرم و لوگوی در حال شکل گرفتن برای شروع یک برنامه و همچنین لوگو های سه بعدی سازی شده و متحرک شرکت ها و برندهای سفارش دهنده ، در تبلیغات تلویزیونی و همچنین تصاویر سمبل گونه متحرک سازی شده در محتواهای گوناگون فضای وب نام برد .

روش های طراحی لوگو موشن

جایگاه یابی این متد هنری و فنی ، قالبا به دلیل پیشرفت فن آوری بوده است . نرم افزارهای رایانه ای پدید آمده در صنعت ساخت ویدئو بگونه محسوس قدرتمند تر  شده ‌اند . یکی از نرم افزارهای محبوب که توسط طراحان مجرب طراحی لوگو موشن به کار می ‌رود برنامه افترافکت است که به طراحان انواع دسترسی طراحی ، اجرا و ویرایش ترسیمات در بازه زمانی را میدهد .

طراحی لوگو موشن ، به بیش از یک ابزار خاص و محدود نیاز دارد . روش های بکار رفته در این فرم ، کاملا به طراح پروژه بستگی دارند که معمولا و در اغلب اوقات گرایش‌ به این موضوع است که چه متدی ، در چه زمانی به کار برود !

یک طراح لوگو ی متحرک ، شخصی کاملا مجرب در عرصه گرافیک سنتی وآشنا و مسلط به مبانی سینما است است که میتواند فاکتورهایی مانند زمان ، صوت و محیط را با توانایی و علم خویش ترکیب بندی مناسبی  نماید .

درخواست مشاوره رایگان !

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید موشن گرفیک کافیست اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا مشاورین رامونیک با شما تماس بگیرند .

0 دیدگاه

فرم ورود به سایت