طراحی کاراکتر سه بعدی ، مدلسازی و رندرینگ در ساخت انیمیشن تبلیغاتی؛‌
اگر همین امروز بازار انیمیشن ایران را زیر و رو کنید، کم‌تر نمونه کاری را در طراحی کاراکترسه بعدی پیدا خواهید کرد که پس از پشت سر گذاشتن فرآیند پیچیده‌ی طراحی، ‌تنها در کم‌تر از یک ماه، از مفهومی ذهنی به شخصیتی سه بعدی تبدیل شده باشد و برای ساخت تنها یک شخصیت از انیمیشن تبلیغاتی آن 600 قطعه‌ی مختلف از زوایای گوناگون طراحی دو بعدی و سه بعدی شده باشند.
نمونه کار طراحی کاراکترسه بعدی در شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا مشتی نمونه‌ی خروار از کارهای این شرکت در این زمینه است که نکته‌سنجی رامونیک را در دنیای پیچیده‌ی مدلینگ سه بعدی و کار با نرم‌افزارهایی نظیر 3D استودیو مکس نشان می‌دهد.

کاراکتردو بعدی

هزارتومان 100
  • قابل انیمیت و استخوان گذاری
  • ایلستراشین
  • با قابلیت اصاح
  • رنگ امیزی حرفه ای
  • قابل ساخت از روی عکس واقعی

کاراکتر سه بعدی

هزارتومان 450000
  • کیفیت اچ دی
  • قابلیت انیمیت
  • قابلیت طراحی از روی عکس
  • خروجی سه بعدی های مختلف

طراحی کاراکتر سه بعدی از مفهوم اولیه تا مدلینگ سه بعدی؛‌

ساخت انیمیشن در رامونیک شامل چندین و چند مرحله‌ی مختلف می‌شود. به همین دلیل نیز برندهای معتبر جهانی که با این کانون تبلیغاتی تجربه‌ی همکاری داشته و دارند،‌ این بخت را پیدا می‌کنند تا هنگام استفاده از خدمات ساخت انیمیشن تبلیغاتی و تولید تیزر تبلیغاتی در رامونیک از خدمات این شرکت در هر سه مرحله‌ی پیش از تولید،‌ تولید و پس از تولید طراحی شخصیت، طراحی کاراکتر برند و ساخت انیمیشن تبلیغاتی برخوردار شوند.

به عنوان نمونه در پروژه‌ی طراحی کاراکترسه بعدی در گام اول مفهوم و ایده‌ی ذهنی شخصیت مورد نظر توسط دپارتمان طراحی گرافیک  رامونیک به صورت دو بعدی آماده شده وبلوپرینت یا ترسیم فنی شخصیت طراحی شده با تمام جزئیات از نما و زوایای مختلف در خدمت دپارتمان ساخت انیمیشن و ویدیو رامونیک قرار گرفته است. بدین ترتیب مدلینگ سه بعدی بدست آمده در فرآیند طراحی کاراکترسه بعدی با در نظر گرفتن قوانین فیزیک و حرکت، راستی آزمایی شده است و همان چک‌لیست‌های نظارتی را پشت سر گذاشته که فرآیند طراحی کاراکتر سه بعدی در استودیو لوکاس فیلم و یا هنگام ساخت فیلم‌هایی چون ترنسفورمرز پشت سر می‌گذارد.ر

    مهلت انجام

    ضمیمه فایل

    فرم ورود به سایت